Kreditové hodnocení předmětu | 2 |
Volně volitelný předmět | ne |
Garant předmětu | Andrejsková Jana |
Garantující katedra | PP - Katedra pedagogiky a psychologie |
Způsob ukončení předmětu | z - zápočet |
Forma zkoušky | - - - |
Rozsah výuky předmětu |
studium prezenční: cvičení 1 hod. týdně
|
Prerekvizity | Předmět nemá prerekvizity |
Kontraindikace | Předmět nemá kontraindikace |
Závislé předměty | Předmět není prerekvizitou jiného předmětu |
Anotace předmětu | Studenti projdou zkušeností s činnostmi zaměřenými především na podněcování smyslového vnímání, pohybovou improvizaci a hraní v roli. |
Cíle předmětu a charakteristika získaných dovedností | Rozvoj smyslového vnímání a pohybové tvořivosti, uplatnění prostředků prožitkové pedagogiky. |
Osnova předmětu ve vztahu k časovému rozvrhu výuky | 1.- 2. Smyslová výchova - činnosti s přírodninami I,II,III. 3.- 4. Štronzo, pantomima 5.- 7. Improvizace, dramatizace 8.- 1O. Hraní rolí - žák v roli, učitel v roli |
Literatura, na níž je předmět vystavěn | Machková, Eva: Metodika dramatické výchovy. Praha 1992. Machková, Eva: Drama v anglické škole. Praha 1991. Valenta, Josef: Kapitoly z teorie výchovné dramatiky. Praha 1996. |
Literatura doporučená studentům | Machková, Eva: Metodika dramatické výchovy. Praha 1992. Machková, Eva: Drama v anglické škole. Praha 1991. Valenta, Josef: Kapitoly z teorie výchovné dramatiky. Praha 1996. |
Způsob a pravidla výsledné klasifikace předmětu | Zpracování miniprojektu, v němž student prokáže schopnost aplikovat vědomosti a dovednosti získané v rámci disciplíny dramatická výchova, prezentace miniprojektu. |