Kreditové hodnocení předmětu | 2 |
Volně volitelný předmět | ne |
Garant předmětu | Nikl Jiří |
Garantující katedra | INF - Katedra kybernetiky |
Způsob ukončení předmětu | z - zápočet |
Forma zkoušky | - - - |
Rozsah výuky předmětu |
studium prezenční: seminář 2 hod. týdně
|
Prerekvizity | Předmět nemá prerekvizity |
Kontraindikace | Předmět nemá kontraindikace |
Závislé předměty | Předmět není prerekvizitou jiného předmětu |
Anotace předmětu | Problematika distančního vzdělávání (DiV) . Využití autorského systému Macromedia Authorware pro konstrukci učebních opor distančního vzdělávání – tvorba učebních opor s využitím typologie učebních úloh. |
Cíle předmětu a charakteristika získaných dovedností | Posluchači (neprogramátoři) charakterizují obsah základních pojmů z oblasti DiV. Vytvoří v autorském systému prezentaci a učební opory procvičovacího typu. |
Osnova předmětu ve vztahu k časovému rozvrhu výuky | Vymezení základních pojmů distančního vzdělávání . Praktické dovednosti: Ovládání autorského systému MAW, vytváření prezentací a interaktivních aplikací (procvičovací didaktické testy) v MAW. |
Literatura, na níž je předmět vystavěn | Dvořáková, E. Několik poznámek o distančním vzdělávání. Liberec : TUL, 1999. Kol.: Implementing And Managing Flexible Learning. London : Pitman Publishing. Průcha, J. Míka, J. Distanční studium v otázkách. (průvodce studujících - zájemců o studium. Praha : NSCDV, 2000. ISBN 80-86302-16-4. Průcha, J. Míka, J. Glosář distančního vzdělávání. Praha : NCDV, 1998. Zlámalová, H. Úvod do distančního vzdělávání (studijní text pilotního kurzu). Modul 10 PGS „Řízení vysokých škol . Phare. Praha : CSVŠ, 1999. |
Literatura doporučená studentům | Průcha, J. Míka, J. Distanční studium v otázkách. (průvodce studujících - zájemců o studium. Praha : NSCDV, 2000. ISBN 80-86302-16-4. http://www.digitalmedia.cz |
Způsob a pravidla výsledné klasifikace předmětu | Pravidelná aktivita v seminářích. Konstrukce 7 programo- vaných učebních opor v autorském systému MAW – vypálení na CD, obhájení didaktických aspektů aplikací. |