| Kreditové hodnocení předmětu | 6 |
| Volně volitelný předmět | ne |
| Garant předmětu | Němec Radek |
| Garantující katedra | TP - Katedra technických předmětů |
| Způsob ukončení předmětu | z - zápočet |
| Forma zkoušky | - - - |
| Rozsah výuky předmětu |
studium celoživotní: distanční výuka 12 hod. za semestr
studium celoživotní: kurz 3 hod. za semestr |
| Prerekvizity | Předmět nemá prerekvizity |
| Kontraindikace | Předmět nemá kontraindikace |
| Závislé předměty | Předmět není prerekvizitou jiného předmětu |
| Anotace předmětu | Absolvent studia tohoto předmětu je vybaven kompetencemi: a) facilitovat proces tvorby digitální strategie školy, b) zajišťovat pravidelnou reflexi a vyhodnocování digitální strategie školy. V rámci kurzu v LMS Moodle jsou zpracována a dána účastníkům k dispozici následující témata: 1. Revize digitální strategie školy (2 hodiny) 2. Vize digitální strategie školy (3 hodiny) 3. Nakupování digitálních technologií (3 hodiny) 4. Školení využívání digitálních technologií pedagogickými pracovníky (3 hodiny) 5. Správa a údržba digitálních technologií (4 hodiny) Tento předmět a další dva předměty jsou realizovány distanční on-line formou. Prezenční tutoriály slouží pouze ke stručnému úvodu do vybraných témat a k řešení záležitostí týkajících se organizace studia daného předmětu. |
| Cíle předmětu a charakteristika získaných dovedností | |
| Osnova předmětu ve vztahu k časovému rozvrhu výuky | V rámci kurzu v LMS Moodle jsou zpracována a dána účastníkům k dispozici následující témata: 1. Revize digitální strategie školy (2 hodiny) 2. Vize digitální strategie školy (3 hodiny) 3. Nakupování digitálních technologií (3 hodiny) 4. Školení využívání digitálních technologií pedagogickými pracovníky (3 hodiny) 5. Správa a údržba digitálních technologií (4 hodiny) Tento předmět a další dva předměty jsou realizovány distanční on-line formou. Prezenční tutoriály slouží pouze ke stručnému úvodu do vybraných témat a k řešení záležitostí týkajících se organizace studia daného předmětu. |
| Literatura, na níž je předmět vystavěn | Povinná literatura: • HAUSNER, M., A KOL. Digitální nástroje a učitelé. Praha: Národní institut pro další vzdělávání, 2015. ISBN 978-80-88058-78-6. • DROTÁR, P. Využívání informačních technologií ve výuce. Praha, 2008. ISBN 978-80- 904187-2-1. |
| Literatura doporučená studentům | Doporučená literatura: • AYRE, J. (ed.). Pořiďme si interaktivní tabuli – rady a doporučení. Praha, Dům zahraničních služeb, 2012. (Přeloženo z anglického originálu, vydaného v Bruselu organizací European Schoolnet 2011.) ISBN 978-80-87335-39-0. Studijní pomůcky: • Účastníci mají k dispozici online kurz v Moodle na adrese https://kurzy.uhk.cz |
| Způsob a pravidla výsledné klasifikace předmětu | zápočet |