| Kreditové hodnocení předmětu | 6 |
| Volně volitelný předmět | ne |
| Garant předmětu | Coufal Petr |
| Garantující katedra | TP - Katedra technických předmětů |
| Způsob ukončení předmětu | z - zápočet |
| Forma zkoušky | - - - |
| Rozsah výuky předmětu |
studium celoživotní: distanční výuka 12 hod. za semestr
studium celoživotní: kurz 3 hod. za semestr |
| Prerekvizity | Předmět nemá prerekvizity |
| Kontraindikace | Předmět nemá kontraindikace |
| Závislé předměty | Předmět není prerekvizitou jiného předmětu |
| Anotace předmětu | Absolvent studia tohoto předmětu je vybaven kompetencí: koordinovat a aktivně podporovat další vzdělávání pedagogický pracovníků s využitím digitálních technologií. V rámci kurzu v LMS Moodle jsou zpracována a dána účastníkům k dispozici následující témata: 1. Studium v oblasti využívání digitálních technologií v pedagogické praxi (3 hodiny) 2. Organizace a zajištění vzdělávacích akcí pro pedagogické pracovníky (3 hodiny) 3. Kurzy DVPP v oblasti digitálních technologií (3 hodiny) 4. Sdílení zkušeností a motivace k dalšímu vzdělávání pedagogických pracovníků (3 hodiny) 5. Rozvoj digitální kompetence pedagogických pracovníků (3 hodiny) Tento předmět a další dva předměty jsou realizovány distanční on-line formou. Prezenční tutoriály slouží pouze ke stručnému úvodu do vybraných témat a k řešení záležitostí týkajících se organizace studia daného předmětu. |
| Cíle předmětu a charakteristika získaných dovedností | |
| Osnova předmětu ve vztahu k časovému rozvrhu výuky | V rámci kurzu v LMS Moodle jsou zpracována a dána účastníkům k dispozici následující témata: 1. Studium v oblasti využívání digitálních technologií v pedagogické praxi (3 hodiny) 2. Organizace a zajištění vzdělávacích akcí pro pedagogické pracovníky (3 hodiny) 3. Kurzy DVPP v oblasti digitálních technologií (3 hodiny) 4. Sdílení zkušeností a motivace k dalšímu vzdělávání pedagogických pracovníků (3 hodiny) 5. Rozvoj digitální kompetence pedagogických pracovníků (3 hodiny) |
| Literatura, na níž je předmět vystavěn | Povinná literatura: • HAUSNER, M., A KOL. Digitální nástroje a učitelé. Praha: Národní institut pro další vzdělávání, 2015. ISBN 978-80-88058-78-6. |
| Literatura doporučená studentům | Doporučená literatura: • ČERNÝ, M. Webináře (nejen) ve škole: teorie, praxe, zkušenosti. Praha: Národní pedagogický institut České republiky, 2020. ISBN 978-80-7578-034-8. • Příklady dobré praxe. [cit. 2023-04-20]. Dostupné z: https://digitalnikompetence.cz/priklady-dobrepraxe/ • Webináře Kabinet Informatika a ICT. [cit. 2023-04-20]. Dostupné z: https://www.youtube.com/playlist?list=PLTjy0wp0FlbEom8Vz9FfViPbAxKUmrApo Studijní pomůcky: • Účastníci budou mít k dispozici online kurz v Moodle na adrese https://kurzy.uhk.cz |
| Způsob a pravidla výsledné klasifikace předmětu | zápočet |