| Kreditové hodnocení předmětu | 4 |
| Volně volitelný předmět | ne |
| Garant předmětu | Vacek Pavel |
| Garantující katedra | PP - Ústav pedagogiky, psychologie a etické výchovy |
| Způsob ukončení předmětu | z - zápočet |
| Forma zkoušky | - - - |
| Rozsah výuky předmětu |
studium celoživotní: seminář 4 hod. za semestr
|
| Prerekvizity | Předmět nemá prerekvizity |
| Kontraindikace | Předmět nemá kontraindikace |
| Závislé předměty | Předmět není prerekvizitou jiného předmětu |
| Anotace předmětu | Seminář je věnován informacím o pojetí závěrečných prací, pokynům k jejich úpravě a obsahovému zaměření. Studenti předkládají koncept práce a ten je s nimi konzultován. |
| Cíle předmětu a charakteristika získaných dovedností | Cílem semináře je napomoci studentům zpracovat závěrečnou práci na solidní formální, obsahové i metodické úrovni. |
| Osnova předmětu ve vztahu k časovému rozvrhu výuky | Seminář je věnován informacím o pojetí závěrečných prací, pokynům k jejich úpravě a tematickému, didaktickému a obsahovému zaměření. |
| Literatura, na níž je předmět vystavěn | GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. GULOVÁ, L., ŠÍP, R. (eds.) Výzkumné metody v pedagogické praxi. Praha: Grada, 2013. LAŠEK, J., CHRZOVÁ, M. Základy statistického zpracování pedagogicko psychologického výzkumu. Hradec Králové: Gaudemaus, 2006. SKUTIL, M. a kol. Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha: Portál, 2011. |
| Literatura doporučená studentům | HENDL, J. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál, 2008. CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada, 2016. MIOVSKÝ, M. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Praha: Grada, 2006. MANĚNOVÁ, M., SKUTIL, M. Metodologie pedagogického výzkumu. Dostupné na internetu pod daným názvem. |
| Způsob a pravidla výsledné klasifikace předmětu | Předložení koncepce závěrečné práce a kontrola dílčího postupu. |